Pohled pracovníků charity na možnosti vzdělávání a supervizi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohled pracovníků charity na možnosti vzdělávání a supervizi

Show full item record

No preview available
Title: Pohled pracovníků charity na možnosti vzdělávání a supervizi
Author: Vráblová, Jarmila
Advisor: Vaško, Michaela
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje problematice vzdělávání charitních pracovníků v sociálních službách a možností supervize jako doprovodné podpory v jejich náročném zaměstnání. Cílem výzkumu je zjistit, jaký je pohled pracovníků na zadaná témata. Zda se zaměstnanci účastní vzdělávacích kurzů, stáží a supervizí a zda jsou dle jejich názoru přínosné pro jejich práci nebo nejsou. V teoretické části se práce věnuje historickému i současnému významu charity v České republice, jejímu poslání a významu v kontextu státu a církve. Vysvětluje etický kodex charity jako základní pravidla, kterými se zaměstnanci ve své práci řídí. Popisuje nejčastější služby, které charita v České republice poskytuje, vysvětluje pojem celoživotní učení, vzdělávání a jeho význam. Popisuje řízení lidských zdrojů, pracovníka v sociálních službách, význam motivace a seberozvoje. Práce se dále věnuje významu supervize jako podpory práce v pomáhajících profesích. Praktická část nabízí analýzu kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření zaměřeného na pracovníky v sociálních službách vybrané oblastní charity. Analyzuje jejich pohled na profesní vzdělávání a jejich názor na supervizi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37673
Date: 2016-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 42311


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vráblová_2016_dp.pdf 8.184Mb PDF View/Open None
vráblová_2016_op.doc 51Kb Unknown View/Open None
vráblová_2016_vp.pdf 206.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account