Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci
Author: Čvandová, Erika
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu se zaměřením na marketin-govou komunikaci pro vybraný sociální podnik. Cílem teoretické části je shrnutí teoretic-kých poznatků z oblasti marketingové strategie, marketingového mixu a nástrojů marke-tingové komunikace. Literární rešerše zahrnuje také definici sociálního podnikání a vyme-zení specifik marketingu v sociálním podnikání. Následující praktická část obsahuje analýzy vnitřního i vnějšího prostředí vybraného podniku a dotazníkové šetření. Výsledky analýz slouží jako východisko pro zpracování projektu, který obsahuje konkrétní návrhy v rámci marketingového mixu a zejména marketingové komunikace. Součástí je zhodnocení projektu z hlediska časového, nákladového a rizikového.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37813
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 42571


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čvandová_2016_dp.pdf 4.061Mb PDF View/Open None
čvandová_2016_op.docx 26.15Kb Unknown View/Open None
čvandová_2016_vp.pdf 260.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account