Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Flašíková, Soňa
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37814
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím CRM prvků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o CRM, zákazníky na trhu B2B, segmentaci zákazníků a situační analýzy. Zároveň je podkladem pro vytvoření praktické části. Praktická část diplomové práce je rozdělená na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnovaná základním informacím o společnosti a analýze současné spo-kojenosti zákazníků. Na základě analytické části diplomové práce je zpracovaný projekt, jehož cílem je zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia.
dc.format 117 s.
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject spokojenost zákazníkův cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject CRM en
dc.subject segmentation en
dc.subject B2B en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject situational analysis en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
dc.title.alternative Project of Increase Customer Satisfaction of Bikar Metalle Slovakia Implementing Elements of CRM
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of diploma thesis is a proposal for increase customer satisfaction of Bikar Metalle Slovakia implementing elements of CRM. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic knowledge of CRM, customer on B2B, customer segmentation and situational analysis. Also theoretical part is basic for practical part. The practical part of diploma thesis is divided into analytical and project part. The analytical part deals with basic information about company and analysis of cur-rent customer satisfaction. Based on analytical part of diploma thesis is create project, which aim is increase customer satisfaction of Bikar Metalle Slovakia.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42572
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
flašíková_2016_dp.pdf 2.526Mb PDF View/Open None
flašíková_2016_op.docx 24.74Kb Unknown View/Open None
flašíková_2016_vp.docx 52.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account