Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Hrubčíková, Kristýna
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37826
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická část se zabývá především vnitřním a vnějším prostředím společnosti Hamé. Externí prostředí je definováno PESTE analýzou a McKinsey 7S Framework popisuje vnitřní prostředí. Poslední část, projektová, je věnována samotnému projektu pretestování reklamního spotu.
dc.format 115 s. (169 367 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject Reklamní kampaň cs
dc.subject Analýza reklamní kampaně cs
dc.subject Pretestování reklamní kampaně cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Advertising en
dc.subject Advertising campaign en
dc.subject analysis of advertising campaign en
dc.subject Pre-testing of advertising campaign en
dc.subject Marketing communication en
dc.title Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
dc.title.alternative Project of Implementation Pre-testing Ad Campaigns Hamé, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the pre-testing of advertising campaign of brand Májka. A reason of choosing this topic is fact that these tests have not been carried out before. The aim is to implementation pretests into company´s strategy. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical defines advertising, marketing mix, communications mix, creating of advertising campaign and also phases and methods of campaign evaluation. The second,analytical part, defines internal and external environment of company Hamé. The external part is defined by PESTE analysis and McKinsey 7S Framework describes internal environment. The last part is devoted to the project of pre-testing of advertising spot itself.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42587
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
hrubčíková_2016_dp.pdf 2.867Mb PDF View/Open None
hrubčíková_2016_op.pdf 407.8Kb PDF View/Open None
hrubčíková_2016_vp.docx 46.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account