Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Martinů, Blanka
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:44Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:44Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37847
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského družstva Ovozela a zde je provedená strategická analýza této značky. V projektové části se věnuji především českému trhu, a to představení tohoto trhu, mise, vize a cíle družstva a důležitou částí jsou marketingové komunikační ak-tivity na budování značky Ovozela. V poslední části projektu je provedena časová, nákla-dová a riziková analýza projektu.
dc.format 102 s. (143 720)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject vize cs
dc.subject cíle cs
dc.subject strategická analýza značky cs
dc.subject marketingové komunikační aktivity cs
dc.subject brand building en
dc.subject brand vision en
dc.subject goals en
dc.subject strategic brand analysis en
dc.subject marketing communication-inflammatory activity en
dc.title Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
dc.title.alternative The Project of Building the Brand of Ovozela and its Expansion on the Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fuksová, Petra
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis deals with a project to build brand Ovozela and its expansion on the Czech mar-ket. The work is divided into three main chapters, a theoretical part, a practical part and a project part. The theoretical part is focused on literary knowledge of the brand, building-it brand, marketing strategy and communication mix. The practical part includes introducing Slovak cooperative Ovozela and strategic analysing of the brand. The project part is con-centrated primarily to the Czech market, such as the introduction of the market, a mission, a vision and the goals of the cooperative. An important part of the marketing communicati-ons activities is to build the brand Ovozela. In the end of the project part is done the time, the cost and the risk analysis of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42617
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
martinů_2016_dp.pdf 2.961Mb PDF View/Open None
martinů_2016_op.pdf 256.1Kb PDF View/Open None
martinů_2016_vp.docx 23.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account