Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

Show full item record

No preview available
Title: Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší
Author: Andrlová, Aneta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingového mixu u vybraného výrobce Štramberských uší. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se na úvod věnovala představení společnosti a konkrétního produktu, tedy Štramberských uší. Produkt byl mimo jiné podroben analýze marketingového mixu, následně PESTE analýze a analýze Porterova modelu. V této části bakalářské práce bylo dále využito dotazníkového šetření. Navrhnutá doporučení a opatření, která vzešla z realizovaného výzkumu, byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38170
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 43090


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
andrlová_2016_dp.pdf 2.209Mb PDF View/Open None
andrlová_2016_op.docx 27.10Kb Unknown View/Open None
andrlová_2016_vp.docx 22.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account