Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Andrlová, Aneta
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:06Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:06Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38170
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingového mixu u vybraného výrobce Štramberských uší. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se na úvod věnovala představení společnosti a konkrétního produktu, tedy Štramberských uší. Produkt byl mimo jiné podroben analýze marketingového mixu, následně PESTE analýze a analýze Porterova modelu. V této části bakalářské práce bylo dále využito dotazníkového šetření. Navrhnutá doporučení a opatření, která vzešla z realizovaného výzkumu, byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 84 s. (117 036 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Štramberské uši cs
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.subject Communication en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Štramberské uši en
dc.title Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší
dc.title.alternative The Analysis of Application of the Marketing Mix on Selected Manufacturer Štramberské Uši
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The main focus of this bachelor thesis is anapplication of marketing mix at a selected producer of,,Štramberk ears". The target of theoretical part has been to work out a literatu rereview with regards to the marketing and marketing mix. Beginning of a practical part has been focused on an introduction of the company and it is specific product ,, Štramberk ears" ,which was subjected by analysis of the marketing mix, PESTE analysis and Porter. Then an surfy was applied in this practical part. Proposed recommendations and measures, which were developer from the realised research, were-submitted to time the cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43090
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
andrlová_2016_dp.pdf 2.209Mb PDF View/Open None
andrlová_2016_op.docx 27.10Kb Unknown View/Open None
andrlová_2016_vp.docx 22.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account