Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

Show full item record

No preview available
Title: Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)
Author: Hofman, Petra
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3825
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hofman_2007_bp.pdfBlocked 1.812Mb PDF View/Open
hofman_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
hofman_2007_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account