Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji
Author: Zdráhala, Martin
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tématem postojů spotřebitelů ke značkovým potravinám. V teoretické části je zpracována problematika značek rodinné, individuální, značkové, privátní, generické a licencované a nákupní chování spotřebitele a faktory ovlivňující nákupní chování. Cílem praktické části je zpracování návrhu na doporučení maloobchodům při prezentaci značkových potravin. Zdrojem informací pro doporučení maloobchodům a hypotézy vytvořené pro analýzu je dotazníkové šetření, které zjišťuje chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin a kritéria, které se na této problematice podílejí, a také všeobecné postoje při nakupování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38369
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 43488


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zdráhala_2016_dp.pdf 2.073Mb PDF View/Open None
zdráhala_2016_op.docx 26.87Kb Unknown View/Open None
zdráhala_2016_vp.docx 22.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account