Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín
Author: Juhasová, Soňa
Advisor: Haltofová, Barbora
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí organizace Naděje Zlín. Cílem je analyzovat současný stav a navrhnout vhodná doporučení pro zlepšení stávajícího prostředí. Teoretická část zahrnuje základní informace o neziskových organizacích, marketingový mix, marketingovou komunikaci, specifika marketingového řízení a informace o marketingovém prostředí. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Naděje Zlín a analyzuje její marketingové prostředí. Na základě této analýzy byla navržena doporučení, která by mohla zlepšit marketingové prostředí organizace. Tato doporučení byla na závěr podrobena nákladové a rizikové analýze. 
URI: http://hdl.handle.net/10563/38398
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 43532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
juhasová_2016_dp.pdf 1.809Mb PDF View/Open None
juhasová_2016_op.docx 23.23Kb Unknown View/Open None
juhasová_2016_vp.pdf 260.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account