Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Juhasová, Soňa
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:24Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:24Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38398
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí organizace Naděje Zlín. Cílem je analyzovat současný stav a navrhnout vhodná doporučení pro zlepšení stávajícího prostředí. Teoretická část zahrnuje základní informace o neziskových organizacích, marketingový mix, marketingovou komunikaci, specifika marketingového řízení a informace o marketingovém prostředí. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Naděje Zlín a analyzuje její marketingové prostředí. Na základě této analýzy byla navržena doporučení, která by mohla zlepšit marketingové prostředí organizace. Tato doporučení byla na závěr podrobena nákladové a rizikové analýze. 
dc.format 76
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject marketing environment en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín
dc.title.alternative Analysis of Marketing Environment of the Organization Naděje Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing environment of the organization Naděje Zlín. The purpose is to analyze the current situation and propose appropriate recommendations to improve the current environment. The theoretical part includes basic information about nonprofit organizations, marketing mix, marketing communication, specifics of marketing management and information about marketing environment. The practical part describes the nonprofit organization Naděje Zlín and analyzes its marketing environment. Based on this analysis, there were proposed recommendations, which could improve the marketing environment of the organization. This recomendations were finally subjected to cost analysis and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43532
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
juhasová_2016_dp.pdf 1.809Mb PDF View/Open None
juhasová_2016_op.docx 23.23Kb Unknown View/Open None
juhasová_2016_vp.pdf 260.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account