Marketing v oblasti internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v oblasti internetu

Show full item record

No preview available
Title: Marketing v oblasti internetu
Author: Mikulčíková, Martina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38464
Date: 2016-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: C 43663


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mikulčíková_2016_dp.pdf 4.758Mb PDF View/Open None
mikulčíková_2016_op.pdf 181.7Kb PDF View/Open None
mikulčíková_2016_vp.pdf 180.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account