Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice
Author: Lang, Josef
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity a možnosti využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále pak autor zmiňuje několik způsobů jak je možné komunikaci nemocnice vylepšit a navrhuje patřičná doporučení pro strategické i operativní řešení komunikace Nemocnice Vsetín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3853
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4863


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lang_2007_bp.pdfBlocked 946.3Kb PDF
lang_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
lang_2007_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account