Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lang, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-15T05:15:08Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:23Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3853
dc.description.abstract Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity a možnosti využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Dále pak autor zmiňuje několik způsobů jak je možné komunikaci nemocnice vylepšit a navrhuje patřičná doporučení pro strategické i operativní řešení komunikace Nemocnice Vsetín. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 969092 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
dc.subject Komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject nemocnice cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject strategie cs
dc.subject řízení cs
dc.subject Communication en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject hospital en
dc.subject health service en
dc.subject strategy en
dc.subject management en
dc.title Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice cs
dc.title.alternative Marketing communications as a part of business plan of hospital en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated It is the objective of this thesis to chart the field of non-profit sector from the view of marketing communication in connection with a concrete organization - the Vsetín Hospital. In the theoretical of the thesis, there are essential fields of marketing communication explained. This part is especially focused non-profit sector and marketing. In the analytical part, outcomes of an analysis of existing external and internal communication tools are brought to the attention, their efficiency is evaluated and ways of use of all marketing communication tools are described there. Further the author refers to several ways the communication of the hospital could be improved and suggests appropriate recommendations for both the strategic as well as for operative communication solutions of the Vsetín Hospital. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4863
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lang_2007_bp.pdfBlocked 946.3Kb PDF View/Open
lang_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
lang_2007_op.doc 75.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account