Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Závada, Adam
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:16Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38593
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti cestovního ruchu a cykloturistiky jako jeho formy, marketingové komunikace a marketingového prostředí organizace. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování praktické části práce, která analyzuje současnou úroveň cykloturistiky a její marketingové komunikace na území statutárního města Zlín a v jeho okolí s využitím interní a externí analýzy. Informace získané v analytické části jsou podkladem pro tvorbu návrhu projektu marketingové komunikace. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 111 s. (162 465 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cykloturistika cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject Cycling en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PESTEL Analysis en
dc.subject project en
dc.title Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication development of Cycling in the City of Zlin and its Surroundings
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with a proposal of marketing communication project of cycling development in the city of Zlin and its surroundings. Within the theoretical part, the basic concepts of tourism and cycling as its form are defined, as well as the marketing communication and marketing environment. The theoretical part serves as the basis for the practical part of the work, which analyzes current levels of cycling and its marketing communications in the City of Zlin and its surroundings, using internal and external analysis. Information obtained in the analytical part serve as a base for proposal of marketing communication project. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39132
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
závada_2016_dp.pdf 2.586Mb PDF View/Open None
závada_2016_op.docx 29.68Kb Unknown View/Open None
závada_2016_vp.docx 24.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account