Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy
Author: Kovandová, Jitka
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38598
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 39143


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovandová_2016_dp.pdf 3.738Mb PDF View/Open None
kovandová_2016_op.docx 24.46Kb Unknown View/Open None
kovandová_2016_vp.docx 23.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account