[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování
Author: Kratochvílová, Edita
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jak se projevuje v nákupním rozhodování spotřebitele iracionalita. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto informace jsou následně použity jako podklad pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako konkrétní produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno pro tuto společnost doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38642
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: F 39558


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2016_dp.pdf 1.770Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2016_op.docx 22.15Kb Unknown View/Open None
kratochvílová_2016_vp.docx 22.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account