[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kratochvílová, Edita
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:22Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:22Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38642
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jak se projevuje v nákupním rozhodování spotřebitele iracionalita. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto informace jsou následně použity jako podklad pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako konkrétní produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno pro tuto společnost doporučení.
dc.format 59 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject iracionalita cs
dc.subject značková politika cs
dc.subject iPhone cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Consumer Behaviour en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Irrationality en
dc.subject Brand Policy en
dc.subject iPhone en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Analysis of Irrational Buying Behavior
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlík, Zdeněk
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The main aim of the thesis is to analyse how reflected irrationality in the purchasing deci-sions of consumers. The thesis is divided into two parts. The first part deals with theoretical interpretation relating to the marketing, consumer behaviour, marketing communications and brand policy. This information has been used as the basis for practical part. The practical part aim is through a questionnaire survey to analyse consumer behaviour when buying a particular product. As a particular product was chosen smart phone iPhone from Apple Inc. company. Finally based on survey results were mentioned recommendations for this company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39558
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2016-05-16
local.subject psychologie prodeje cs
local.subject psychology of selling en


Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvílová_2016_dp.pdf 1.770Mb PDF View/Open None
kratochvílová_2016_op.docx 22.15Kb Unknown View/Open None
kratochvílová_2016_vp.docx 22.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account