Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Durďáková, Jana
dc.contributor.author Drobná, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38662
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu pro firmu Miroslav Marek stolařství. V teoretické části je zpracována teorie a definice od různých autorů, která předchází části praktické. Teorie je zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační mix, současné trendy v marketingové komunikaci a komunikační plán. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti a popisuje současnou situaci ve firmě a komunikační nástroje, které byly v této firmě doposud využívány. Pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy je vyhodnocena současná situace a je sestaven návrh nového komunikačního plánu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navrhnuta doporučení.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject Promotion en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Advrertising en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství
dc.title.alternative Marketing Communication of Miroslav Marek Stolařství
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to create a proposal of communication plan for the company Miroslav Marek joinery. The theoretical part explains the basic terms and definitions from different authors. This part comes before the practical part. The theory is focused on marketing communication, communication mix, current trends in marketing communication and communication plan. The practical part is based on characteristics of the company and it describes current situation and communication tools, which have been used in the company. The current situation in the company is evaluated by PEST analysis, competitive analysis and SWOT analysis and the proposal of new communication plan is created. To conclude with, the communication methods are evaluated and the suggestions are made.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39614
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
drobná_2016_dp.pdf 2.071Mb PDF View/Open None
drobná_2016_op.docx 23.07Kb Unknown View/Open None
drobná_2016_vp.docx 27.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account