Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to
Author: Starynský, Matěj
Advisor: Barešová, Petra
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci e-shopu Okoštuj.to a na základě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se hlavně marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje představení Okoštuj.to a následné analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které e-shop využívá. Dalším krokem je SWOT analýza následovaná analýzou konkurenčního prostředí a PEST analýzou. Výsledkem jsou doporučení, která povedou k efektivnějšímu využívání marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38861
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 39921


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
starynský_2016_dp.pdf 2.338Mb PDF View/Open None
starynský_2016_op.docx 27.56Kb Unknown View/Open None
starynský_2016_vp.docx 22.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account