Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Starynský, Matěj
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:43Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:43Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38861
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci e-shopu Okoštuj.to a na základě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se hlavně marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje představení Okoštuj.to a následné analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které e-shop využívá. Dalším krokem je SWOT analýza následovaná analýzou konkurenčního prostředí a PEST analýzou. Výsledkem jsou doporučení, která povedou k efektivnějšímu využívání marketingové komunikace.
dc.format 82
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject advertisement en
dc.subject sales promotion en
dc.title Analýza marketingové komunikace e-­shopu Okoštuj.to
dc.title.alternative Marketing Communication Analysis of the E-shop Okoštuj.to
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communications of the e-shop Okoštuj.to and based on identified deficiencies propose recommendations for improvement. In the theoretical part are described the basics relating mainly to the marketing and communication mix. The practical part focuses on the introduction of Okoštuj.to and subsequent analysis of the various tools of marketing communication, that e-shop uses. The next step is SWOT analysis followed by analysis of the competitive environment and PEST analysis. The results are recommendations that will lead to more efficient use of the marketing communications.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39921
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
starynský_2016_dp.pdf 2.338Mb PDF View/Open None
starynský_2016_op.docx 27.56Kb Unknown View/Open None
starynský_2016_vp.docx 22.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account