Marketing herního průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing herního průmyslu

Show full item record

No preview available
Title: Marketing herního průmyslu
Author: Koláček, Ondřej
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato práce představuje závěry z uživatelského testování dvou e-commerce platforem a jejich vzájemné porovnání. Jedná se o Steam a Playstation Store. Část věnovaná teorii obsahuje potřebnou informační bázi pro provedení testování a zprostředkovává základní přehled tématu videoher ve vztahu k trhu, marketingovým komunikacím a e-commerce. Je představeno, jaké výhody pro trh obecně představuje digitální distribuce, jaké jsou dvě nejznámější digitálně distribuční platformy a jakým způsobem vůbec vznikly. V praktické části jsou zaznamenány výsledky dvanácti uživatelských testování: dvou dis-tribučních platforem po šesti participantech. Obě platformy jsou také z hlediska uživatel-ského prožitku porovnány. Na základě výsledků této práce je možné navrhnout určitá do-poručení, s jejichž pomocí by mohly dvě testované platformy dosáhnout maximálního uživatelského pohodlí a přitom si zachovat nejlepší kvalitu obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39064
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44329


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
koláček_2016_dp.pdf 5.721Mb PDF View/Open None
koláček_2016_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
koláček_2016_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account