Význam celebrity v komunikaci značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam celebrity v komunikaci značky

Show full item record

No preview available
Title: Význam celebrity v komunikaci značky
Author: Fojt, Michal
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání vlivu celebrity na úspěšnost komunikace značky s částečným zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, které jsou užívány v dalších částech práce. Mezi hlavní pojmy pak patří značka, celebrita a jednotlivé marketingové nástroje. V praktické části jsou analyzována data, získaná přímo ze sociální sítě Facebook a společnosti Socialbakers, na základě kterých následně došlo k porovnání úspěšnosti komunikace v období před a po spojení značky se známou osobností. Zjištěné výsledky jsou doplněny o dotazníkové šetření, které je provedeno mezi potencionálními zákazníky vybrané společnosti. V závěru autor shrnuje získané informace a provede vyhodnocení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39100
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44370


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fojt_2016_dp.pdf 3.296Mb PDF View/Open None
fojt_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
fojt_2016_vp.doc 502.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account