Direct marketing jako součást komunikačního mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Direct marketing jako součást komunikačního mixu

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Author: Jasenský, Jiří
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou a přínosy nakupování přes internet a rozesílkou in-formačních e-mailů internetových portálů Kasa.cz v České republice a Hej.sk ve Slovenské republice. Práce rovněž analyzuje rozdílnosti v chování u zákazníků a jejich přístup k internetovému nakupování v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce definuje pojmy z oblasti přímého marketingu, marketingového výzkumu a e-mail marketingu. Stejně tak součástí této práce je specifikace metodologie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat provedeného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocení se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39104
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: Fx 44374


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jasenský_2016_dp.pdf 6.482Mb PDF View/Open None
jasenský_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
jasenský_2016_vp.docx 185.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account