Direct marketing jako součást komunikačního mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing jako součást komunikačního mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Jasenský, Jiří
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39104
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou a přínosy nakupování přes internet a rozesílkou in-formačních e-mailů internetových portálů Kasa.cz v České republice a Hej.sk ve Slovenské republice. Práce rovněž analyzuje rozdílnosti v chování u zákazníků a jejich přístup k internetovému nakupování v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce definuje pojmy z oblasti přímého marketingu, marketingového výzkumu a e-mail marketingu. Stejně tak součástí této práce je specifikace metodologie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat provedeného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocení se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků.
dc.format 57 s. (78 573 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kasa.cz cs
dc.subject Hej.sk cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject preference cs
dc.subject nadstandardní služba cs
dc.subject kamenná prodejna cs
dc.subject KASAHOUSE cs
dc.subject HEJHOUSE cs
dc.subject Kasa.cz en
dc.subject Hej.sk en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject preference en
dc.subject special service en
dc.subject standard shop en
dc.subject KASAHOUSE en
dc.subject HEJHOUSE en
dc.title Direct marketing jako součást komunikačního mixu
dc.title.alternative The Direct Marketing as a Part of the Communication Mix
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis analyzes preferences and benefits of internet shopping and sending newsletters from e-shops Kasa.cz in Czech Republic and Hej.sk in Slovak Republic. It is also analyze differences in customer bahavior and difference in attitude to the internet shopping in Czech Republic and Slovak Republic. The theoretical part deals with the definitions from area of direct marketing, e-mail marketing and marketing research as wel as specification of research questions. The practical part deals with data analysis of quantitative research through a questionnaire survey and its evaluation followed by a reflection of the author about the possible reasons for these results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44374
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
jasenský_2016_dp.pdf 6.482Mb PDF View/Open None
jasenský_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
jasenský_2016_vp.docx 185.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account