Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

Show full item record

No preview available
Title: Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
Author: Pecáková, Tereza
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o nákupním chování čtenářů generace Y. Zjišťuje, co je pro ně důležité v rámci rozhodovacího procesu u koupě knihy a čím se nechají ovlivnit. Dále pak zda je pro ně značka nakladatelství CooBoo známá, a jaký k ní mají vztah. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie týkající se generace Y, nákupního chování a sociálních médií. Praktická část využívá profesních zkušeností autorky s knižním trhem a především vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, který cílil na generaci Y a jejich nákupní návyky, pokud jde o knihy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39118
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44392


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pecáková_2016_dp.pdf 3.225Mb PDF View/Open None
pecáková_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
pecáková_2016_vp.doc 499.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account