Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Pecáková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39118
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o nákupním chování čtenářů generace Y. Zjišťuje, co je pro ně důležité v rámci rozhodovacího procesu u koupě knihy a čím se nechají ovlivnit. Dále pak zda je pro ně značka nakladatelství CooBoo známá, a jaký k ní mají vztah. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie týkající se generace Y, nákupního chování a sociálních médií. Praktická část využívá profesních zkušeností autorky s knižním trhem a především vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, který cílil na generaci Y a jejich nákupní návyky, pokud jde o knihy.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Y cs
dc.subject knihy cs
dc.subject knihkupectví cs
dc.subject čtení cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject lovebrand cs
dc.subject značka cs
dc.subject Generation Y en
dc.subject Books en
dc.subject Bookstores en
dc.subject Reading en
dc.subject Shopping behavior en
dc.subject Online Communication en
dc.subject Social media en
dc.subject Lovebrand en
dc.subject Brand en
dc.title Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
dc.title.alternative The Buying Behavior of Readers Generation Y and their Relationship to the Brand CooBoo
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes the shopping behavior of the Generation Y, analyzing the main factors and influences involved in the decision process. One of the most important questions is whether they are familiar with the CooBoo brand and what it means to them. The thesis consists of two parts theoretical and applied. The theoretical part defines the main terminology relating to the Generation Y, shopping behavior and social media. The practical part uses the author's professional experience with the book market and interprets the results of a qualitative and quantitative research aimed at the Generation Y and their shopping behavior when buying books.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44392
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
pecáková_2016_dp.pdf 3.225Mb PDF View/Open None
pecáková_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
pecáková_2016_vp.doc 499.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account