Marketingová komunikace firmy Labota

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Labota

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace firmy Labota
Author: Bogarová, Daniela
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Labota a. s. věnující se maloobchodnímu prodeji obuvi a módy v 17 prodejnách České republiky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část je věnována primárnímu výzkumu formou tzv. mystery shopping na všech prodejnách a navazujícím rozhovorům s personálem prodejen. Součástí výzkumu je i sekundární šetření čerpající z interních dat firmy a mapující její cílové skupiny. Z poznatků získaných v praktické části vychází část projektová, která má za cíl vytvoření komplexního návrhu marketingové komunikace pro danou firmu. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39137
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44421


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bogarová_2016_dp.pdf 3.006Mb PDF View/Open None
bogarová_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
bogarová_2016_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account