Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu
Author: Murinová, Dita
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce pojednává o spotřebitelském chování generace Y na knižním trhu. Práce má za úkol zjistit, kde si zástupci generace Y, kteří knihy čtou, knihy kupují a jakým způsobem a čím se při nákupu nechávají ovlivňovat. Dále se věnuje rozdělení generace Y do podsegmentů a zjišťuje, jak se od sebe tyto segmenty nákupním chováním liší. V konečné fázi se také zaměřuje na komunikaci knižního trhu s těmito spotřebiteli. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se spotřebitelského chování generace Y a knižního trhu a jeho komunikací se spotřebiteli generace Y. Praktická část obsahuje analýzu sekundární dat a vyhodnocení výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Z těchto výzkumů je pak vyvozen závěr, na který navazuje projektová část. V projektové části je navržena efektivní komunikační strategie vzhledem k výsledkům vyplývajícím z výzkumů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39164
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44450


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
murinová_2016_dp.pdf 1.710Mb PDF View/Open None
murinová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
murinová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account