Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Bartoš, Michal
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39176
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá adaptací a standardizací marketingové komunikace v případě nákladních pneumatik Continental na lokálních trzích. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury na dané téma. V praktické části se nejprve zabývá odvětvím nákladních pneumatik, produktovou analýzou a analýzou reklamních textů. Obsahuje kvantitativní průzkum, vztahující se ke značce, používanému sloganu a komunikačním nástrojům. V projektové části pak uvádí návrhy marketingové komunikace se stanovením míry její adaptace pro každou definovanou cílovou skupinu. Zahrnuje převedení hlavních komunikačních myšlenek, sloganu, headlinů a konkrétních komunikačních aktivit pro potřeby lokálních zákazníků.
dc.format 112
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject standardizace cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject nákladní pneumatiky cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject adaptation en
dc.subject standardization en
dc.subject marketing communications en
dc.subject truck tires en
dc.subject B2B market en
dc.title Adaptace a standardizace marketingové komunikace nákladních pneumatik Continental na českém a slovenském trhu
dc.title.alternative The Adaptation and standardization of a Marketing Communications in the Area of Continental truck Tires on the Czech and Slovak markets
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The Master´s thesis deals with adaptation and standardization of marketing communication in the area of Continental truck tires on local markets. The theoretical part includes literature survey. At the beginning of the practical part it concerns on truck tires industry, prod-uct analysis and analysis of advertising texts. It includes also a quantitative survey related to the brand, slogan and communications tools. The project part provides suggestions of marketing communication with the determination of adaptation way for each defined target group. It includes transferring main communication ideas, slogans, headlines and specific communication activities in accordance with local customers needs.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44466
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
bartoš_2016_dp.pdf 3.490Mb PDF View/Open None
bartoš_2016_op.docx 127.7Kb Unknown View/Open None
bartoš_2016_vp.docx 181.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account