Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh

Show full item record

No preview available
Title: Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Author: Hubáček, Michal
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá uvedením privátní značky v oblasti automotive na český a slovenský trh a dále postavením společnosti ADIP mezi konkurenčními společnostmi na trhu nabízejícími rovněž svou privátní značku. Práce pomocí výzkumu zjistí po roce prodeje značky její znalost, zákaznickou zkušenost a vnímání značky zákazníkem. Pomocí SWOT analýzy a dotazníku autor zjistí a ověří postavení společnosti na trhu. Z práce vzejdou doporučení pro další budování značky a zlepšení postavení společnosti na trhu s náhradními díly v České a Slovenské republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39190
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44480


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hubáček_2016_dp.pdf 3.244Mb PDF View/Open None
hubáček_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
hubáček_2016_vp.doc 508.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account