Event marketing v Radiu Čas

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing v Radiu Čas

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing v Radiu Čas
Author: Šindelková, Barbora
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována rozhlasovému trhu a metodám měření poslechovosti rozhlasových médií a úvodu do problematiky. Obsahem praktické části je event marketing v Radiu Čas a analýza jeho aktivit v této oblasti. Na základě skutečností zjištěných kvalitativní obsahovou analýzou budou popsány typy eventů,které stanice realizuje, a jejich vliv na výsledky poslechovosti. Projektová část navrhuje realizaci vhodného eventu, který lze v rádiu aplikovat do jeho marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39211
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44506


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šindelková_2016_dp.pdf 15.90Mb PDF View/Open None
šindelková_2016_op.doc 460.5Kb Unknown View/Open None
šindelková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account