E-shop a jeho optimalizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

E-shop a jeho optimalizace

Show full item record

No preview available
Title: E-shop a jeho optimalizace
Author: Vahalíková, Elena
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá optimalizací e-shopu AGROsvětla.cz, který se specializuje na on-line prodej originálních světlometů, zrcátek, majáků a dalšího příslušenství pro zemědělské stroje. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se elektronického marketingu a jeho forem. Dále také zásady tvorby e-shopu, jeho analýzy a možnosti optimalizace jak pro vyhledávače, tak i pro zákazníky. Teoretickou část uzavírá metodika šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na uživatelský výzkum pro e-shop AGROsvěla.cz, který zahrnuje osobní rozhovory (interview) se zástupci CS, identifikaci konkurence, komparativní analýzu webových stránek e-shopu s nejvýznamnějšími konkurenty a analýzu klíčových slov. Na základě analýzy sekundárních dat a primárního marketingového šetření u potenciálních zákazníků jsou v projektové části práce navržena potřebná opatření a plán pro následnou optimalizaci e-shopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39216
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44513


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vahalíková_2016_dp.pdf 4.534Mb PDF View/Open None
vahalíková_2016_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
vahalíková_2016_vp.docx 123.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account