E-shop a jeho optimalizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

E-shop a jeho optimalizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Vahalíková, Elena
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39216
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá optimalizací e-shopu AGROsvětla.cz, který se specializuje na on-line prodej originálních světlometů, zrcátek, majáků a dalšího příslušenství pro zemědělské stroje. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se elektronického marketingu a jeho forem. Dále také zásady tvorby e-shopu, jeho analýzy a možnosti optimalizace jak pro vyhledávače, tak i pro zákazníky. Teoretickou část uzavírá metodika šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na uživatelský výzkum pro e-shop AGROsvěla.cz, který zahrnuje osobní rozhovory (interview) se zástupci CS, identifikaci konkurence, komparativní analýzu webových stránek e-shopu s nejvýznamnějšími konkurenty a analýzu klíčových slov. Na základě analýzy sekundárních dat a primárního marketingového šetření u potenciálních zákazníků jsou v projektové části práce navržena potřebná opatření a plán pro následnou optimalizaci e-shopu.
dc.format 107 s. (118 299 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject analýza webu cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject SEO cs
dc.subject uživatelský výzkum cs
dc.subject Online Marketing en
dc.subject E-commerce en
dc.subject Web Analytics en
dc.subject Optimization en
dc.subject SEO en
dc.subject User Research en
dc.title E-shop a jeho optimalizace
dc.title.alternative E-commerce and its optimization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the optimization of e-shop AGROsvětla.cz, which specializes in online sales of original headlamps, mirrors, lighthouses and other PRI-accessory for agricultural machines. The theoretical part explains the concepts related to electronic marketing and its forms. Furthermore, the principles of e-shop, its analysis and optimization options for both search engines as well as for customers. The theoretical part concludes investigation methodology applied thereafter in the practical part. They are expressed objec-tives and research questions. The practical part focuses on user research for e-commerce AGROsvětla.cz, which includes personal interviews with representatives of TG, identification competition, comparative analysis of the website e-shop AGROsvětla.cz with major competitors and analyzing keywords. Based on the analysis of secondary data and primary marketing survey of potential customers are in the design of the proposed work plan and the necessary measures for the subsequent optimization of the e-shop.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44513
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vahalíková_2016_dp.pdf 4.534Mb PDF View/Open None
vahalíková_2016_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
vahalíková_2016_vp.docx 123.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account