Direct marketingové aktivity sklárny Moser

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Direct marketingové aktivity sklárny Moser

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketingové aktivity sklárny Moser
Author: Wollerová, Hana
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na analýzu direct marketingových komunikačních nástrojů, které využívá sklárna Moser ke komunikaci se zákazníky v případě uvedení nové kolekce především na trh České republiky a navrhuje možnosti efektivní komunikace formou direct marketingového řešení v prostředí B2C v rámci integrované marketingové komunikace. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu direct marketingu a jeho postavení v marketingovém mixu, jeho možným podobám a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání. V praktické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů direct marketingu. Na základě výstupů a vyhodnocení analýz a dalšího šetření je v projektové části práce navržen komunikační plán direct marketingových aktivit k zajištění efektivní komunikace k uvedení nové kolekce na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39219
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 44516


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
wollerová_2016_dp.pdf 2.082Mb PDF View/Open None
wollerová_2016_op.docx 127.1Kb Unknown View/Open None
wollerová_2016_vp.docx 181.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account