Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

Show full item record

No preview available
Title: Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Author: Horonyová, Veronika
Advisor: Pernický, Jiří
Abstract: Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39230
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 44529


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horonyová_2016_dp.pdf 2.476Mb PDF View/Open None
horonyová_2016_op.pdf 634.1Kb PDF View/Open None
horonyová_2016_vp.pdf 598.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account