Domácí vzdělávání dětí školního věku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Domácí vzdělávání dětí školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Málková, Karolína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:06Z
dc.date.issued 2016-10-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39406
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá domácím vzděláváním jako alternativním způsobem plnění povinné školní docházky. Teoretická část je zaměřena na legislativní zakotvení domácího vzdělávání v právním řádu České republiky, jeho charakteristiku, shrnuje důvody rodin pro volbu domácího vzdělávání a popisuje jeho rizika a příležitosti. Praktická část se zabývá procesem školního přezkoušení doma vzdělávaných dětí a hodnocením úrovně jejich vědomostí.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject primární vzdělávání cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject individuální vzdělávání cs
dc.subject domácí vzdělávání cs
dc.subject rodina cs
dc.subject dítě cs
dc.subject žák cs
dc.subject zkoušení cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject education en
dc.subject primary en
dc.subject education en
dc.subject alternative education en
dc.subject individual education en
dc.subject homeschooling en
dc.subject family en
dc.subject child en
dc.subject pupil en
dc.subject testing en
dc.subject evaluation en
dc.title Domácí vzdělávání dětí školního věku
dc.title.alternative Home Education of School Age Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Neslušanová, Silvia
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with Home education as alternative way of fulfilling mandatory schooling. Theoretical part is focused on legislative tying up of home education in the rule of law of Czech Republic, its characteristics, and providing reasons why families are choosing this type of home education. It also describes its risks and opportunities. Practical part is focused on process of examination of home educated children and evaluation of level of their knowledge
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41449
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
málková_2017_dp.pdf 3.956Mb PDF View/Open None
málková_2017_op.docx 16.09Kb Unknown View/Open None
málková_2017_vp.doc 55.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account