Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
Author: Michalíková, Kateřina
Advisor: Tučková, Zuzana
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39411
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: E 43123


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2017_dp.pdf 3.178Mb PDF View/Open None
michalíková_2017_op.docx 24.62Kb Unknown View/Open None
michalíková_2017_vp.docx 24.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account