Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Michalíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:08Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39411
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybra-nou firmu. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část pojednává o novém výrobku, marketingovém mixu a vybraných situačních analýzách. Praktická část zkoumá současný stav a konkurenci prostřednictvím rozborů, doplněna me-todami sběru dat. Projektová část se zabývá kompletním návrhem zpracování projektu za-vedení nového výrobku na trh se zaměřením na vhodný marketingový mix.
dc.format 104 s. (21 227)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nový výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lehotříkolka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject new product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject recumbent tricycle en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu
dc.title.alternative The Project of Conception for Launching a New Product on the Market for Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Virglerová, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with a proposal of new product introduction on market. It is aimed at cho-sen company. The thesis has its theoretical, analytical and project part. The theoretical part concerns a new product, marketing mix and chosen situation analyses. The practical part explores current state and the competition by analysis and completed by methods of data collection. The project part is concerned with a complete proposal of new product intro-duction on market aimed at appropriate marketing mix.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43123
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2017_dp.pdf 3.178Mb PDF View/Open None
michalíková_2017_op.docx 24.62Kb Unknown View/Open None
michalíková_2017_vp.docx 24.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account