Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA

Show full item record

No preview available
Title: Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
Author: Robek, Gabriel
Advisor: Palich, Kristián
Abstract: Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové komunikace s kroky, jejichž aplikace přiblíží firmu požadovaným výsledkům a vyššímu odbytu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39460
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 42590


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
robek_2017_dp.pdf 4.209Mb PDF View/Open None
robek_2017_op.docx 29.91Kb Unknown View/Open None
robek_2017_vp.pdf 1.032Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account