Projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Čechová, Marie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:43Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:43Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39657
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku, které jsou jedináčky. Teoretická část se zabývá pojmem prosociální chování. Také pojednává o vývojových specificích dětí předškolního věku a seznamuje s možnostmi ovlivňování rozvoje jejich prosociálního jednání. Praktická část předkládá výsledky kvalitativního výzkumu, který proběhl za pomocí pozorování a analýzy připravených aktivit. Cílem práce bylo zjistit, jaké projevy prosociálního chování se u dětí předškolního věku objevují, případně poukázat, na co je potřeba se v budoucnu zaměřit.
dc.format 78 s. (127 416 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prosociální chování cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Prosocial behavior en
dc.subject preschool age en
dc.subject qualitative research en
dc.title Projevy prosociálního chování u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Manifestations of Prosocial Behavior in Preschool-Age Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis is Manifestations of Prosocial Behavior in Preschool-Age Children which are singletons. The theoretical part deals with the concept of prosocial behavior. The thesis is also about the development of preschool children specifics and introduces the possibility of influencing the development of prosocial behavior. The practical part deals results of qualitative research carried out with the aid of observation and analysis of the prepared activities. The aim of thesis was to identify the signs of prosocial behavior in preschool-age children occur or about what is needed in the future focus.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 44990
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
čechová_2017_dp.pdf 2.124Mb PDF View/Open None
čechová_2017_op.docx 20.20Kb Unknown View/Open None
čechová_2017_vp.docx 20.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account