Hodnotová a interpersonální orientace středoškoláků na Břeclavsku ve vztahu ke kulturní identitě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnotová a interpersonální orientace středoškoláků na Břeclavsku ve vztahu ke kulturní identitě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Palkovičová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:45Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:45Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39671
dc.description.abstract Diplomová práce přibližuje problematiku hodnotové a interpersonální orientace žáků středních škol v okresním městě Břeclav. Teoretická část práce přináší poznatky z vývojového období adolescenta a vymezení jeho identity. Dále práce pojednává o pojmu identita, spojení kultury a kulturní identity, s čímž jsou spojené hodnotové preference a interpersonální orientace. Část praktická je zaměřena na výzkumné šetření standardizovanými dotazníky HO-PO-MO a SIPO. Za jejich pomoci zjišťujeme postoje, motivace, hodnotové orientace a interpersonální tendence adolescentovy osobnosti.
dc.format 89 s. (147 147 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Adolescent cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject interpersonální tendence cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Adolescent en
dc.subject education en
dc.subject interpersonal tendencies en
dc.subject secondary school en
dc.subject value orientation en
dc.title Hodnotová a interpersonální orientace středoškoláků na Břeclavsku ve vztahu ke kulturní identitě
dc.title.alternative Value and Interpersonal Orientation of Secondary School Students in the District of Břeclav in Relation to Cultural Identity
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis brings insight to the issue of values and interpersonal orientation of secondary school students in the district town Břeclav. The theoretical part of the thesis provides insights of adolescent developmental period and the definition of its identity. Furthermore, the thesis deals with the concept of identity and connection of culture and cultural identity in conjunction with the value preferences and interpersonal orientation. The practical part is focused on research using standardized questionnaires HO-PO-MO and SIPO. Through these questionnaires we find attitudes, motivation, values and interpersonal tendencies of adolescent´s personality.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 45009
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject Břeclav (Česko : oblast) cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject kulturní identita cs
local.subject Břeclav Region (Czechia) en
local.subject secondary school students en
local.subject cultural identity en


Files in this item

Files Size Format View Description
palkovičová_2017_dp.pdf 6.763Mb PDF View/Open None
palkovičová_2017_op.docx 15.23Kb Unknown View/Open None
palkovičová_2017_vp.doc 50.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account