Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Author: Ciprysová, Gabriela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá zaváděním prvků CRM v průmyslové společnosti AGENTURA OSMA. Teoretická část obsahuje shrnutí literárních teoretických podkladů o řízení vztahů se zákazníky. Následná praktická část využívá tuto teoretickou základu pro analytické posouzení CRM ve společnosti AGENTURA OSMA. Součástí praktické části je také projekt implementace prvků CRM. Projekt navrhuje vhodnou segmentaci zákazníků a individuální přístup k jednotlivým segmentům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3972
Date: 2007-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 5946


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ciprysová_2007_dp.pdfBlocked 1.378Mb PDF View/Open
ciprysová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
ciprysová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account