Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Hájková, Daniela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:54Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39743
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na didaktickou hru, neboli na hru ve vyučování. Tato metoda se objevuje ve vyučování stále častěji. Práce se zaměřuje na rozbor těchto her. Rozebírá určité znaky, které by měla hra, aby byla opravdovou hrou splňovat. Zaměřuje se na subjek-tivní pohled učitelů dětí školního věku na tuto problematiku. Rozebírá hru jako efektivní metodu učení. Teoretická část obsahuje definice z oblasti hry, spontánní hry, didaktické hry, hry ve vyučování, znaky a druhy her a v neposlední řadě se věnuje tématu osobnosti učitele. Praktická část rozebírá detailněji znaky hry, jež musí splňovat, aby mohla být pova-žována za efektivní způsob učení. Pojednává o uchopení tohoto fenoménu v praxi. Zaměřu-je se na učitele a jejich pohled na problematiku a porovnává výsledky v závislosti na urči-tých kritériích. Součástí praktické části jsou také možná doporučení
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hra cs
dc.subject didaktická hra cs
dc.subject hra ve vyučování cs
dc.subject znaky her cs
dc.subject učitel cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject spontánní hra cs
dc.subject opravdová hra cs
dc.subject Game en
dc.subject didactic game en
dc.subject game in teaching en
dc.subject features games en
dc.subject teacher en
dc.subject teacher personality en
dc.subject spon-taneous game en
dc.subject the real game en
dc.title Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku
dc.title.alternative The Concept of Didactic Games of Teachers of School-Age Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on teaching the game, or to play in teaching. This method appears incre-asingly in teaching. The work focuses on the analysis of these games. It analyzes certain characteristics that should play in order to meet the real play. It focuses on the subjective view of teachers of children of school age on this issue. Discusses the game as an effective method of learning. The theoretical part contains definitions from games, spontaneous ga-mes, didactic games in teaching, characters and types of games and finally focuses on the topic of teacher's personality. The practical part analyzes in detail the game characters, which must meet in order to be considered an effective way of learning. Discusses grasp this phenomenon in practice. It focuses on teachers and their view on the issue and com-pares the results depending on certain criteria. The practical part are also possible recom-mendations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45121
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject didaktické hry cs
local.subject educational games en


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2017_dp.pdf 3.237Mb PDF View/Open None
hájková_2017_op.docx 17.84Kb Unknown View/Open None
hájková_2017_vp.docx 21.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account