Profesionalizace studentek učitelství pro mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesionalizace studentek učitelství pro mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Kuncová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:00Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39787
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem profesionalizace učitelů mateřských škol. Jejím cílem bylo popsat proces profesionalizace studentů učitelství pro mateřské školy, kteří studují na UTB ve Zlíně. Autorka teoreticky vymezuje koncept profesního rozvoje učitele se zřetelem na učitele mateřské školy. Specifickou pozornost věnuje etapě profesního startu učitele a motivaci k profesní orientaci a profesní identitě učitele. Tenhle motiv je také v centru pozornosti empirické části práce.
dc.format 63 s. (104 129 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesionalizace učitelů cs
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject profesní dráha učitele cs
dc.subject profesní start učitele cs
dc.subject motivy profesní orientace cs
dc.subject profesní identita učitele cs
dc.subject teachers professionalization en
dc.subject pre-school teacher en
dc.subject teacher professional career en
dc.subject teacher professional start en
dc.subject motives for professional orientation en
dc.subject teacher professional identity en
dc.title Profesionalizace studentek učitelství pro mateřské školy
dc.title.alternative Professionalization of University Students of Pre-school Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with professionalization of pre-school teachers. The main goal was to describe the process of professionalization of pre-school education students at Tomas Bata University in Zlín. The author theoretically defines a concept of teacher professional development with main aim to pre-school teacher. Another part is focused on teacher professional start and also motives for professional orientation and teacher professional identity. This motive is also a focal point of the empirical part of the thesis.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45183
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-11
local.subject profese učitele cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject začínající učitelé cs
local.subject profesní motivace cs
local.subject teacher career en
local.subject kindergartens en
local.subject beginning teachers en
local.subject vocational motivation en


Files in this item

Files Size Format View Description
kuncová_2017_dp.pdf 2.353Mb PDF View/Open None
kuncová_2017_op.docx 17.03Kb Unknown View/Open None
kuncová_2017_vp.doc 53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account