Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Pavelková, Anna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:04Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39824
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na profesní rozvoj pracovníků v sociálních službách. Teoretická část konkretizuje pojem sociální služby a jejich ukotvení v legislativním rámci, další část se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání. Pozornost je zaměřena na transformaci z velkokapacitních pobytových sociálních zařízení ve služby komunitního typu. Praktická část pomocí kombinace kvalitativních a kvantitativních metod (rozhovor, dotazník) zjišťuje, s jakými problémy se potýkají pracovníci sociálních služeb v rámci svého profesního rozvoje. Výzkumné šetření zjišťuje, v jakých oblastech se tito pracovníci mají potřebu vzdělávat a zda jsou jejich očekávání v oblasti profesního rozvoje naplňována. Respondenty jsou pracovníci poskytující přímou péči klientům v institucích typu "chráněného bydlení".
dc.format 90 s. (152 324
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální služby cs
dc.subject pracovník v sociálních službách cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject profesní vzdělávání cs
dc.subject transformace ústavů cs
dc.subject Social services en
dc.subject social worker en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject professional education en
dc.subject transformation of institutions en
dc.title Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách
dc.title.alternative Professional Development and Training of Social Service Workers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated Thesis is focused on the professional development of staff employed in social services. Its theoretical part specifies the term of social services and its anchorage in the legislative framework, the next part deals with the concept of lifelong learning. Attention is dedicated to the transformation from large residential social service facilities into those community-based. The practical part of thesis is based upon a combination of qualitative and quantitative methods (interview, questionnaire) figuring out what kind of problems the employees in social services face in their professional development . Research identifies areas in which these workers have a need to be educated and whether thein expectations of professional development are met. The interviewed respondents are those providing direct care to clients in institutions such as "sheltered housing".
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45234
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject sociální pracovníci cs
local.subject další vzdělávání cs
local.subject social workers en
local.subject continuing education en


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2017_dp.pdf 3.007Mb PDF View/Open None
pavelková_2017_op.docx 23.67Kb Unknown View/Open None
pavelková_2017_vp.docx 17.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account