Bariéry v komunikaci mezi školou a rodiči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Bariéry v komunikaci mezi školou a rodiči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Pavlačková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:04Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39825
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace mezi školou a rodinou a z ní vyplývající oboustranné kooperace. Teoretická část nejprve charakterizuje specifika sociální a pedagogické komunikace. Druhá kapitola objasňuje bariéry v komunikaci z pohledu rodičů i pedagogů a poukazuje na to, jakých chyb se obě strany nejčastěji dopouští. Na závěr definuje spolupráci školy s rodinou a jejich vzájemné vztahy. Cílem praktické části diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit současnou úroveň a způsob komunikace mezi školami a rodiči. Jaké překážky v komunikaci spatřují školy a rodiče, jaká je spolupráce mezi těmito subjekty a jak se rodiče účastní na aktivitách školy.
dc.format 77 s. (118 551 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject bariéry v komunikaci cs
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.subject cooperation en
dc.subject communication en
dc.subject barriers to communication en
dc.title Bariéry v komunikaci mezi školou a rodiči
dc.title.alternative Communication Obstruction between School and Parents
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the communication between school and family and its consequent bilateral cooperation. The theoretical chapter characterizes specifics of social and pedagogical communication. The second chapter unravels the barriers in communication from point of view of parents and pedagogue and what mistakes are made from both involved parts. In conclusion, the thesis defines cooperation between school and parents, their relationships. The practical chapter goal is to explore current state, level and way of communication between school and parents, based on the survey. Further focus of practical chapter is to unravel difficulties in communication, how school and parents cooperate, and how parents participate in schooling activities.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45235
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject rodina a škola cs
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View Description
pavlačková_2017_dp.pdf 2.915Mb PDF View/Open None
pavlačková_2017_op.docx 23.90Kb Unknown View/Open None
pavlačková_2017_vp.pdf 564.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account