Individuální a skupinové metody resocializace dětí a mládeže v diagnostickém ústavu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Individuální a skupinové metody resocializace dětí a mládeže v diagnostickém ústavu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bakošová, Zlatica
dc.contributor.author Procházková, Jitka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:06Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39837
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na individuální a skupinové metody resocializace v diagnostickém ústavu. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu zabývající se ústavní výchovou, resocializací, metodami resocializace a také osobností jedince v období adolescence a procesem socializace. Praktická část práce za pomoci metod kvalitativního výzkumu nazírá na danou problematiku z pohledu odborných pracovníků diagnostického ústavu.
dc.format 106 s. (193 701 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Resocializace cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject diagnostický ústav cs
dc.subject metody resocializace cs
dc.subject Resocialization en
dc.subject institutional education en
dc.subject diagnostic institution en
dc.subject methods of resocialization en
dc.title Individuální a skupinové metody resocializace dětí a mládeže v diagnostickém ústavu
dc.title.alternative Individual and Group Methods of Resocialization of Children and Youth in Diagnostic Institute
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on individual and group social rehabilitation methods in diagnostic institute. The theoretical part is based on the scientific literature dealing with institutional care, social rehabilitation, methods of re-socialization and personality of an individual during adolescence and socialization process. The practical part is based on qualitative research methods and provides an insight into the issue from the perspective of diagnostic institute professionals.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45253
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-18
local.subject diagnostické ústavy cs
local.subject výchovné ústavy pro mládež cs
local.subject skupinová terapie cs
local.subject diagnostic institute en
local.subject juvenile corrections en
local.subject group therapy en


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2017_dp.pdf 2.411Mb PDF View/Open None
procházková_2017_op.doc 52.5Kb Unknown View/Open None
procházková_2017_vp.doc 59.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account