Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Válková, Ilona
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:09Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39863
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti žáka ve vztahu k rodinnému prostředí. Teoretický rámec práce seznamuje s vymezením sebepojetí školní úspěšnosti žáka v období dospívání, příčinám školní neúspěšnosti a prostředí rodiny - sociální opory rodičů. Empirická část se zabývá výzkumným šetřením, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi sebepojetím školní úspěšnosti žáka a sociální oporou poskytovanou rodiči. Kvantitativní výzkum proběhl pomocí standardizovaných dotazníků (SPAS, CASSS-CZ) u žáků druhého stupně základní školy a nižšího stupně víceletého gymnázia. Závěr práce je zaměřený na analýzu výsledků výzkumu, jejich interpretaci a shrnutí.
dc.format 89 s. (139 162 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sebepojetí cs
dc.subject školní úspěšnost a neúspěšnost cs
dc.subject dospívání cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject sociální opora cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject víceleté gymnázium cs
dc.subject Self-concept en
dc.subject school achievement and failure en
dc.subject adolescence en
dc.subject parents en
dc.subject social support en
dc.subject primary school en
dc.subject grammar school en
dc.title Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
dc.title.alternative Self-Concept of Students´ Achievements in Relation to Family Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-06-01
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with self-concept of students' achievement in relation to family environment. The theoretical part of the thesis concentrates on specification of self-concept of students' achievement in the adolescence period, the causes of students' failure and family environment social support provided by parents. The empirical part focuses on investigative survey whose aim was to find connection between self-concept of students' achievement and social support provided by parents. The quantitative survey was performed by means of standardised questionnaires (SPAS, CASSS-CZ) at the second grade of primary school students and grammar school students. The final part of the thesis includes an analysis of the survey results, their interpretation and summary.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45292
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject sebehodnocení žáků cs
local.subject školní úspěšnost cs
local.subject self-rating of school children en
local.subject school success en


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2017_dp.pdf 3.580Mb PDF View/Open None
válková_2017_op.docx 23.80Kb Unknown View/Open None
válková_2017_vp.docx 20.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account