Autorita vychovatele ve školní družině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Autorita vychovatele ve školní družině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Dostálková, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:12Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39884
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou respektování autority vychovatele z hlediska interakčních stylů. Teoretická část je zaměřena na osobnost vychovatele a jeho kompetence, na legislativu a také specifika práce vychovatele. Kapitola, která se věnuje školní družině, podává informace o vymezení školní družiny dle legislativy, uvádí vedenou dokumentaci, popisuje formy a metody školní družiny a v neposlední řadě se věnuje činnostem ve školní družině. V poslední kapitole jsou popsány interakční styly a autorita obecně. Praktická část se soustředí na problematiku autority vychovatele spojenou s interakčními styly ve školní družině.
dc.format 70s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Autorita cs
dc.subject vychovatel cs
dc.subject školní družina cs
dc.subject interakční styl cs
dc.subject interakce cs
dc.subject výchova mimo vyučování cs
dc.subject Authority en
dc.subject educator en
dc.subject school club en
dc.subject interaction style en
dc.subject interaction en
dc.subject after-school education en
dc.title Autorita vychovatele ve školní družině
dc.title.alternative Educators´ Authority in a School Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the problém of respecting the authority of educators in terms of interaction styles. The theoretical part is focused on the personality of the educator and his competence on the legislation and the specifics of the work of educators. The chapter dedicated to after-school club, provides information on the definition of school clubs according to the legislation, stated led by documentation describes the forms and methods of school clubs and activities in the after-school club. The last chaptes desribes the intera-ction styles and authority in general. The practital part focuses on the issue of the authority of educators connected with interaction styles in after-school club.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45316
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject vychovatelé cs
local.subject vychovatelky cs
local.subject školní družiny cs
local.subject educators en
local.subject women educators en
local.subject school clubs en


Files in this item

Files Size Format View Description
dostálková_2017_dp.pdf 2.676Mb PDF View/Open None
dostálková_2017_op.doc 54.5Kb Unknown View/Open None
dostálková_2017_vp.docx 17.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account